Dostava

Dostava
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt i ako je moguće do samih vrata. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke GLS ili DPD. Cijena dostave je 5.50 Eur, a za kupovinu iznad 40.00 Eur dostava je besplatna. U slučaju opcije plaćanja pozećem naplaćuje se iznos od 0.99 Eur za potrebe administrativnih troškova. U cijenu je već uračunat PDV 25%.

Rok isporuke

Okvirni je rok isporuke od 3 do 10 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 5 radnih dana, dostava na otoke najviše 10 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad internet trgovina zaprimi uplatu na žiro računu. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala.

Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.

Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici internet trgovine dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio internet trgovini Globalteh bez isporuke kupcu i sl.) Internet trgovina Globalteh ne preuzima odgovornost na “prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.